دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» بهترین گیاهان برای فنگ شویی

بهترین گیاهان برای فنگ شویی

8 گیاه خوش شانس از نظر فنگ شویی

طبق فنگ شویی، وجود برخی گیاهان می تواند تأثیرات مثبتی بر جریان انرژی و تصفیه محیطی خانه داشته باشد. در اینجا کشف کنید که کدام گونه توسط فلسفه فنگ شویی توصیه می شود! فنگ شویی، فلسفه ای با منشأ چینی، که به جستجوی تعادل انرژی از طریق اشغال هماهنگ فضا می پردازد. هم چنین جایگاه ویژه ای برای گیاهان دارد.


بیشتر انسان ها عشق ذاتی به طبیعت دارند. حتی اگر در وسط شهر زندگی می کنید، نگهداری از یک گیاه چه در خانه یا محل کارتان می تواند حس خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد، خلق و خوی شما را بهبود بخشد و عملکرد شما را افزایش دهد. بر اساس هنر باستانی فنگ شویی، برخی از گیاهان راهی آسان و طبیعی برای جذب انرژی های خوب به فضاهای شما می شوند. گیاهان فنگ شویی بهترین گزینه شما هستند وقتی می خواهید در هر مکانی که زندگی می کنید، چه در خانه و چه در محل کارتان، انرژی خوبی تولید کنید.


به خصوص اگر می خواهید سلامت روحی و جسمی خود را بهبود ببخشید، این گیاهان تعادل خاصی را در زندگی شما به ارمغان می آورند. و بسته به جایی که تصمیم دارید آنها را قرار دهید و نوع گیاه، می توانید عشق، سلامتی، شانس و ثروت را جذب کنید.


چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

به هر حال، این عناصر منابع خلوص، زندگی و هماهنگی در نظر گرفته می شوند. بنابراین، طبق فنگ شویی، گیاهان خوش شانس زیادی وجود دارد. در واقع، اینها اشیایی هستند که نمی توان آنها را در خانه ای که هدف آن متعادل کردن جریان انرژی است، از دست داد. برای این جریان فکری، گیاهان کیفیت محیطی را بهبود می بخشند و در عین حال فضا را از انرژی بد محافظت می کنند. از طرفی حضور طبیعت را در خانه تثبیت می کنند و هوا را تصفیه می کنند. ببینید کدام گونه ها را انتخاب کنید و چگونه آنها را برای جذب شانس با توجه به فنگ شویی توزیع کنید.



گیاهان نه تنها نمادی از شیوه زندگی هستند، بلکه ارزش زیبایی شناختی نیز به دکوراسیون منزل می بخشند و هاله آن فضا را افزایش می دهند. در حالی که برخی از آنها برای اهداف صرفاً تزئینی استفاده میشوند، برخی دیگر به عنوان گیاهان فنگ شویی طبق رویه سنتی چینی باستان استفاده میشوند. کلمه چینی "فنگ" به معنی باد و "شوی" به معنای آب است و این گیاهان نشان دهنده رشد و مهربانی است که کیفیت پرورش با صبر و شفقت را در والد گیاه جلب میکند. و به طور خاص، برخی از گیاهان هستند که در واقع گیاهان پول فنگ شویی هستند، به این معنی که آنها ثروت را همراه با مثبت بودن، رفاه، آرامش ذهن، خوش شانسی و تعادل در روابط جذب می کنند.


علاوه بر این، شاخ و برگ های گرمسیری در خانه نیز نمادی از همزیستی است و در تمدن مدرن، جایی که جهان در حال تبدیل شدن به یک جنگل بتنی است، به حفظ محیط زیست به هر طریق ممکن کمک میکند. چه در داخل باشیم و چه بیرون، هوایی که تنفس می کنیم تهدیدی دائمی برای سلامتی ما است طبق مطالعات انجام شده، این گیاهان به عنوان تصفیه کننده هوا نیز عمل می کنند و هوایی که تنفس می کنیم را پاکسازی می کنند.


گیاهان فنگ شویی زمانی که در جهت خاصی قرار میگیرند که گوشه جنوب شرقی خانه شماست، نتایج بهتری به دست می دهند. زیرا به گفته کارشناسان، جهت جنوب شرقی متعلق به سیاره زهره است که تجمل و تعادل را در روابط به ارمغان می آورد. همچنین، این گیاهان هرگز نباید در معرض گرفتگی آب قرار گیرند زیرا در آن زمان است که تمایل به مرگ دارند. آنها را باید همیشه در گلدان هایی با زهکشی خوب و در زیر نور غیر مستقیم خورشید نگهداری کرد تا نفس بکشند و رشد کنند.


یک گیاه پول فنگ شویی مطمئناً افزودنی است که باید در خانه خود ایجاد کنید تا از ورود انرژی های مثبت و ثروتی که این موجودات کوچک ارائه می دهند اطمینان حاصل کنید. انواع مختلفی از این ها در بازار موجود است و شما می توانید مطابق با معیارهای خود یکی را خریداری کنید.


چرا گیاهان خوش شانس را طبق "فنگ شویی" قرار می دهیم؟

به گفته فنگ شویی، دستیابی به فضایی هماهنگ که تأثیرات مثبت را به ساکنان خود منتقل می کند، از طریق توزیع آگاهانه حاصل می شود. وجود چی یا چی – یعنی کیفیت ناملموس موجودات زنده – با جریان مثبت با حضور پنج عنصر حاصل می شود. اینها چوب، فلز، آتش، آب و خاک هستند. همچنین توزیع و جهت گیری آنها با توجه به نقاط اصلی باید در نظر گرفته شود. گیاهان عناصر زنده ای هستند که با طبیعت، هماهنگی و پاکسازی محیط مرتبط هستند. بنابراین این شرایط آنها را در خانه ای که قصد دارد فضاها را با استفاده از فنگ شویی هماهنگ کند ضروری می کند.


به گفته کارشناسان این نظام فلسفی، اینها عناصری هستند که به دلیل سازگاری و رشد آهسته اما مداوم خود برجسته می شوند. این شرایط نشان دهنده رابطه نزدیک با طبیعت است. از سوی دیگر، پوشش گیاهی ظرفیت زیبایی بخشیدن به خانه را از طریق گل ها و عطرهای خود دارد.


با اینحال، مهمترین چیز این است که آنها موجودات زنده ای هستند که هوا را از طریق فتوسنتز تصفیه می کنند. در عین حال، آنها هماهنگی را منتقل می کنند و به گفته بسیاری، حتی میتوانند شانس خوبی را جذب کنند. برای رسیدن به محیطی با جریان انرژی مثبت با پیروی از دستورالعمل های "فنگ شویی" ، وجود گیاهانی با جریان انرژی مثبت ضروری است.


در فضاهای داخلی از این گیاهان برای جذب خوش شانسی و تصفیه هوا استفاده می شود. علاوه بر این، آنها نماد فراوانی و رشد هستند. از سوی دیگر، نمونه هایی وجود دارد که بیشتر برای باغ ها و سایر مناطق خارجی مناسب هستند که هدف آنها حفاظت است. برای فلسفه منشأ چینی، این گونه ها انرژی بد و آلودگی را از خود دور می کنند.


1. ساکولنت ها گیاهان از این نوع با ذخیره مقدار زیادی آب، به طور کلی، در برگ های ضخیم خود مشخص می شوند. آنها معمولاً در فضاهای بیرونی مانند تراس ها، بالکن ها یا باغ ها وجود دارند. به گفته فنگ شویی، آنها به تولید چی مثبت کمک می کنند. برخی از نمونه های شناخته شده کاکتوس ها، آگاوها یا جنس آلوئه هستند. مهم است که آنها را در مناطق بیرونی قرار دهیم تا اثرات مثبت پیشنهاد شده توسط فلسفه تائو ایجاد شود.


2. درخت پرتقال چینی را میتوانید در منزل خود قرار دهید. این گونه که به عنوان گیاه کومکوات یا فورتونلا نیز شناخته می شود، گیاهی بوته ای مانند بومی چین است. به دلیل زیبایی، میوه ها و عطر دلپذیرش در پیشنهادات فنگ شویی بسیار حضور دارد. با این حال، در فضاهای بیرونی نیز کار می کند و برای رشد بهینه باید زهکشی خوبی داشته باشد.


3. پوتوس گونه Epipremnum aureum که بیشتر به عنوان "pothos" شناخته می شود، نمونه ای است که به طور گسترده در محیط های داخلی استفاده می شود. سیستم فلسفی تائوئیست پیشنهاد می کند این گیاهان را به دلیل توانایی آنها در تصفیه هوا و از بین بردن انرژی منفی در گوشه ای قرار دهید. علاوه بر این، این گیاه مراقبت بسیار ساده و ظرافتی دارد که با برگ های قلبی شکل و امتداد آویزان آن مشخص می شود.


4. فیتونیا این تیره بومی آمریکای جنوبی است که به خاطر برگ های رنگارنگش معروف است. آنها می توانند رنگ های زرد، سفید یا قرمز را در رگ های خود به دست آورند که آنها را برای اهداف زینتی بسیار جذاب می کند. به عنوان یک گونه داخلی، ایده آل است که زمانی که یک پروژه شروع می شود یا زمانی که یک جابجایی اخیر رخ داده است، قرار دهید. از طرف دیگر، فیتونیا مزیت نیاز به مراقبت ساده را دارد. محیط های کم نور را تحمل می کند و زمانی که بستر خشک شد آبیاری آن کافی است.


5.آلوئه جوجه تیغی مشابه گیاه مار، آلوئه جوجه تیغی دارای برگ های نوک تیز و آبدار است و انرژی محافظتی یا پر جنب و جوشی به فضا می افزاید. همچنین یک تصفیه کننده هوای قدرتمند است که به طور کلی برای فنگ شویی عالی است. 


6. پالو د آگوا یکی از گیاهان خوش شانس از نظر "فنگ شویی" است. درختچه گرمسیری Dracaena fragrans که بیشتر به عنوان چوب آب شناخته میشود، یکی از گونه های مورد استفاده در جستجوی ثروت خوب است. این نمونه علاوه بر رشد عمودی زیبایی شناختی، برای تصفیه هوا و جذب رطوبت ایده آل است. بنابراین، اغلب در محیط های داخلی، به ویژه رو به شمال شرقی قرار می گیرد. به گفته فنگ شویی، چنین مکانی جذابیت پول را تقویت می کند.


7. بامبو خوش شانس اگر در مورد خوش شانسی صحبت می کنیم، "بامبو خوش شانس" گزینه دیگری است که از قبل از نام خود توجه را به خود جلب می کند. مانند بامبو آبی، این گیاه معمولاً رو به شمال شرقی قرار می گیرد. علاوه بر این، توصیه می شود به دنبال نمونه هایی از این گیاه باشید که دارای سه ساقه هستند، زیرا نماد سلامت، شادی و سرزندگی هستند.

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟


8. گیاهان پول در نهایت، گونه Plectranthus verticillatus، معروف به گیاه پول، مکمل خوبی برای بخش خارجی در جستجوی ثروت است. این گونه از زمان منشاء آفریقایی خود با خوش شانسی مرتبط بوده است. بر اساس فنگ شویی، باید آن را مانند گیاه چوب آبی رو به شمال شرقی قرار داد، اما در خارج.


گیاه کائوچو گیاه درخت لاستیک در از بین بردن سموم داخل خانه عالی است و در منطقه غذاخوری رشد می کند. مشابه فیلودندرون، انرژی آرام و آرامش بخشی را نیز ارائه می دهد و به نواحی جنوب شرقی و شرقی خانه مثبت می بخشد. 


فیکوس تصفیه کننده هوا برای بخش سلامت فیزیکی باگوا (منطقه شرقی خانه شما) عالی است. هم چنین این گیاه بلندتر است و بنابراین می تواند خانه های کوچک را جادارتر کند. 


فیلودندرون فروتن یک انرژی فنگ شویی آرامش بخش عالی ارائه می دهد. بهتر است در مناطق جنوب شرقی یا شرقی خانه (به ترتیب مناطق ثروت و سلامت فیزیکی در نقشه باگوا) قرار گیرد. 


کالاتیا از نظر زیبایی شناسی یک گیاه تزئینی محبوب خانه است و دارایی برای منطقه "شهرت و شهرت" خانه شما (جنوب در نقشه باگوا) خواهد بود. همچنین یک تصفیه کننده هوا عالی است. 


درخت پول که به دلیل استفاده در فنگ شویی محبوب است، گیاهی دوستدار حیوانات خانگی و تصفیه کننده هوا با برگهای ستاره ای شکل بزرگ و تنه بافته شده است که حس گرمسیری بخانه شما میبخشد. درخت پول که از چندین گیاه آبی پاچینرا به هم بافته شده اند، هم شبیه درخت و هم به نخل است و این گیاه بومی از مکزیک تا شمال آمریکای جنوبی که تا 60 فوت در فضای باز رشد می کند، یک گیاه آپارتمانی معمولی در شرق آسیا است که در آن کشت تنه بافته شده رایج شده است.

نام درخت پول به دلیل اعتقاد فنگ شویی که انرژی مثبت را تقویت میکند و برای صاحبش خوش شانسی میاورد، نامگذاری شد. این گیاه همچنین ممکن است استرس، اضطراب را کاهش دهد و هم چنین ممکن است به رفع اختلالات خواب کمک کند. یک مطالعه هوای پاک توسط ناسا، درخت پول را به عنوان یکی از موثرترین گیاهان آپارتمانی برای پاکسازی سموم از هوای خانه نام برد.


ریحان گیاهی است که اگر می خواهید از خواص آن لذت ببرید نیاز به مراقبت دارد. باید مقدار مناسبی از آفتاب به آن بدهید یا آن را در مکانی با نور زیاد نگهداری کنید و نیاز به نور اما رطوبت ثابت دارد. اگر حیوانات خانگی دارید باید آنها را در ارتفاع قابل توجهی نگه دارید زیرا می توانند آنها را بخورند. گیاهی عالی برای دفع انرژی های منفی و جذب فراوانی است. همچنین برای دادن عطر و بوی خوش به برخی غذاها عالی است. چه از آن برای خواص انرژی زا استفاده کنید و چه در آشپزخانه، باید هر دوازده ماه یکبار آن را تجدید کنید تا انرژی مثبتی که به ارمغان می آورد تجدید شود.


فنگ شویی چیست؟

فنگ شویی، بیش از یک گرایش برای تزئین یا سازماندهی فضاهای ما، یک هنر اجدادی باستانی از چین است که هدف اصلی آن هدایت انرژی حیاتی فردی است که ساکن فضایی است که دگرگون شده است. این تکنیک چینی طبیعت را به عنوان بخشی ضروری از زندگی ما در نظر می گیرد، به خصوص وقتی صحبت از یافتن تعادل و هماهنگی باشد. فنگ شویی را می توان به باد و آب ترجمه کرد زیرا در اصل تکنیکی بود که به مطالعه تغییراتی که در آب و هوا، ستارگان و طبیعت رخ می داد و چگونگی تأثیر آنها بر انرژی حیاتی مردم اختصاص داشت که معمولاً به عنوان چی شناخته می شد.


چگونه بهترین گیاهان داخلی فنگ شویی را برای ثروت انتخاب کنیم

انتخاب بهترین گیاه فنگ شویی برای فضای شما بستگی زیادی به آنچه می خواهید به دست آورید دارد زیرا با توجه به نوع گیاه می توانید عشق، هارمونی یا پول را بهتر هدایت کنید. اما وقتی نوبت به جذب ثروت و ثروت میرسد، باید معیارهایی را در نظر گرفته تا بهترین نتیجه را بگیرید. بدنبال گیاهانی باشید که به سمت بالا رشد می کنند، این حرکت مثبت انرژی را تقویت میکند که همچنین به شکوفایی و رشد برای منطقه مالی یا کاری شما تبدیل میشود. گیاه باید سالم، با برگ های سالم باشد، نه خشک. این انرژی مثبت را بهتر به فضا هدایت می کند.


هنگام قرار دادن گیاهان خوش شانس طبق فنگ شویی از چه چیزهایی باید اجتناب کنید؟

علاوه بر نمونه های توصیه شده، برخی جزئیات وجود دارد که فلسفه تائوئیستی توصیه می کند از آنها اجتناب کنید. به عنوان مثال، شما باید از قرار دادن گیاهان مصنوعی خودداری کنید. این گیاهان مخالف نشاطی هستند که گیاهان طبیعی به ارمغان می آورند زیرا با انرژی مرده مرتبط هستند. از سوی دیگر، نمونه های خشک هرگز نباید نگهداری شوند، زیرا مانع از جریان انرژی محیط می شوند. به گفته فنگ شویی، گونه هایی با برگ های تیز نیز باید اجتناب شود، در حالی که گونه های گرد توصیه می شود.


گیاهان فنگ شویی در کجا باید قرار گیرند؟

بسته به نوع گیاه، می توان آن را در مناطق مختلف خانه قرار داد. اصلی ترین آنها عبارتند از:


مناطق شرقی گیاهان این منطقه انرژی خانه را بهبود میبخشد. به جذب ثروت و رفاه کمک خواهد کرد. علاوه بر این، خلاقیت، استعدادها و مهارتها افزایش مییابد و روابط تجاری تأثیر مثبتی خواهد داشت.


ناهارخوری گیاهان فنگ شویی که در اتاق غذاخوری قرار می گیرند، روابط بین اعضای خانواده را بهبود می بخشد و شانس مربوط به پول تمام افرادی که در آن خانه زندگی می کنند را افزایش می دهد.


اتاق نشیمن و ورودی خانه این دو منطقه همچنین برای قرار دادن گیاهان بر اساس فنگ شویی ایده آل هستند زیرا به طور مداوم هارمونی و شانس را در خانه بهبود می بخشند. علاوه بر این، مکان مناسبی برای قرار دادن گیاهان فیلتر است، زیرا انرژی منفی از ورودی به انرژی مثبت تبدیل می شود.


آیا گیاه لاستیک شانس می آورد؟ برخی از کارشناسان بر این باورند که گیاه لاستیک تنها انرژی هایی را که در حال حاضر در خانه زندگی می کند افزایش می دهد، یعنی اگر خانه پر از هماهنگی، عشق و رفاه باشد، این گیاه فقط آنها را افزایش می دهد. اگر برعکس باشد، انرژی های منفی را افزایش می دهد.


خوش شانس ترین گیاه کدام است؟ دو گیاه در مورد جذب ثروت خوب برجسته می شوند. یکی از آنها بامبو خوش شانس است که بسیاری آن را گیاه خوشبختی می دانند. این گیاه ثروت، پول و رفاه را جذب می کند. ثانیاً، گیاه یشم یا به‌عنوان «گیاه دلاری»، این گیاه به شما کمک می‌کند تا انرژی‌های خود را بهبود ببخشید و پول را به طور پیوسته جریان دهید.


کدام گیاه انرژی مثبت می آورد؟ در میان گیاهان ذکر شده، همه آنها می توانند انرژی های مثبت را به خانه شما بیاورند. با این حال، یکی از برجسته ترین آنها ریحان است. این به تجارت خوب کمک می کند و انرژی های مثبت را به خانه و محل کار می آورد. علاوه بر این خاصیت دارویی دارد و خوراکی است. گیاهی عالی برای پاکسازی و محافظت از انرژی های منفی محسوب می شود. و اگر این کافی نبود، هماهنگی و تعادل را به ارمغان می آورد.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده