خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» راه اندازی یک کسب و کار کوچک در دوران سخت اقتصادی

راه اندازی یک کسب و کار کوچک در دوران سخت اقتصادی

ممکن است یک چالش باشد، اما می توان آن را انجام داد

راه اندازی یک کسب و کار کوچک در هر محیطی کاری سخت است، اما در یک اقتصاد سخت چالش برانگیزتر است . این تا حدی به این دلیل است که وقتی بازارها در تنگای اقتصادی و اعتباری هستند، تامین مالی می تواند چالش برانگیز باشد. به همین دلیل است که صاحبان مشاغل کوچک باید برنامه های تجاری خود را اصلاح کنند.

به عبارت دیگر، اگر می‌خواهید،قسمتی از این تامین مالی را داشته باشید، باید برای پیش‌بینی‌ های نقدی سخت کار کنید و این مهم است که از قبل بدانید چه مقدار پول برای سرمایه گذاری در کسب و کار نیاز دارید، چقدر باید هزینه کنید تا هزینه های عملیاتی خود را برآورده کنید، و برای کسب سود چه کاری باید انجام دهید.

اگر به فکر تبدیل شدن به یک کارآفرین هستید، نکات زیر را برای ایجاد تجارت موفقیت آمیز خود در یک اقتصاد چالش برانگیز در نظر بگیرید.

در مواقع عدم اطمینان اقتصادی می توانید یک کسب و کار کوچک را با موفقیت راه اندازی کنید.

از دوستان، دیگر صاحبان کسب و کار یا متخصصان بخواهید قبل از اینکه به دنبال تامین مالی باشید، طرح کسب و کار شما را بررسی کنند.

استراتژی بازاریابی خود را با استفاده از بهینه سازی موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی در نظر بگیرید و توسعه دهید تا مشتریان بالقوه را به سمت کسب و کار خود سوق دهید.

از استخدام گرفته تا موجودی کالا از کوچک شروع کنید و زمانی که اوضاع شروع شد گسترش دهید.

برخی از کسب و کارها در زمان عدم اطمینان اقتصادی رشد می کنند. اگر قصد راه اندازی یک کسب و کار را دارید، قبل از اینکه پول خود را خرج کنید، تحقیق کنید.

آیا شما می توانید موفق باشید؟

رکود می تواند یک دوره بسیار چالش برانگیز هم برای افراد و هم برای مشاغل باشد. مردم شغل خود را از دست می دهند و هزینه های خود را کاهش می دهند و ذخایر نقدی شروع به کاهش می کند. بازارهای اعتباری سخت تر می شوند و بانک ها شروع به افزایش محدودیت های وام دهی خود می کنند. این احتمالاً شما را به این فکر می‌اندازد که آیا فکر کردن به راه‌اندازی یک شرکت جدید منطقی است و اگر فکر می‌کنید چنین است، چگونه آن را انجام می‌دهید؟

بخشی از موفقیت شما به نوع کسب و کاری که قصد راه اندازی آن را دارید بستگی دارد، بنابراین ساختاری را انتخاب کنید که بتواند در مواقع سخت پیشرفت کند. قبل از اینکه برخی از مراحل را بررسی کنیم، باید برای راه اندازی کسب و کار خود بردارید، به یاد داشته باشید که می توانید در دوران پرتلاطم اقتصادی - حتی در سطوح متوسط - به موفقیت برسید. در اینجا به چند دلیل اشاره میکنیم:

ممکن است در این مدت رقابت بسیار کمتری پیدا کنید . این به این دلیل است که بیشتر مردم زمانی که اقتصاد در حال شکوفایی است، تمایل به راه اندازی کسب و کار دارند. اگر مصمم و متمرکز هستید، حتی ممکن است بتوانید بدون نیاز به تقسیم سود خود با اشخاص ثالث این کار را انجام دهید.

مشتریانی که در این مدت به دست می آورید، زمانی که اقتصاد به سمت بهتر شدن تغییر می کند، بیشتر با شما همراه خواهند بود. این امر به ویژه در صورتی صادق است که بتوانید گزینه های مقرون به صرفه تری نسبت به رقبای خود به آنها ارائه دهید.

کسب‌ وکارهای تثبیت شده تمایل دارند در طول دوره رکود، نوآوری را مهار یا متوقف کنند. می‌توانید از این زمان برای ارائه ایده‌های تازه‌ای که ممکن است در بازار گم شده‌اند استفاده کنید و وقتی درهای واقعی یا مجازی خود را باز می‌کنید موقعیت بهتری به شما می‌دهد.

ممکن است متوجه شوید که چیزهایی بسیار ارزان تر هستند ، یعنی چیزهایی که به هزینه های سربار شما کمک می کنند. به چیزهایی مانند اجاره خانه، اثاثیه و مواد خود فکر کنید - همه آنها را ممکن است بتوانید با تخفیف دریافت کنید.

البته، در یک رکود اقتصادی، مانند آنچه ناشی از همه‌گیری کووید-19 است، پیدا کردن چیزها یا حتی مکان‌هایی برای اجاره لزوما ارزان‌تر نیست. مسائل مربوط به زنجیره تامین مربوط به بیماری همه گیر، بازار متورم املاک و مستغلات، قوانین قرنطینه و الزامات فاصله گذاری اجتماعی کار را برای صاحبان مشاغل کوچک، به ویژه آنهایی که در صنعت مهمان نوازی هستند، بسیار دشوار کرده است.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده